Všeobecné obchodné podmienky

I. Základné ustanovenie 

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce a súvisiace so zmluvou uzatvorenou medzi obchodníkom, ktorým je spoločnosť GOLDEN TRUST, s.r.o., so sídlom: Hlboká 14, 931 01 Šamorín, IČO: 52 955 010, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 55257/T (ďalej len „obchodník“) a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj poukazov na poskytnutie služieb, kúpa tovaru alebo objednávka služieb (ďalej len „zmluva“) na základe objednávky alebo v spojení s rezerváciou prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke obchodníka: www.Akupiercing.sk (ďalej aj ako „internetový obchod“ alebo „webová stránka“). Tieto VOP sú v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „občiansky zákonník“) a zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“).

Kontaktné údaje obchodníka: 

GOLDEN TRUST, s.r.o., so sídlom, Hlboká 14, 931 01 Šamorín, IČO: 52 955 010, DIČ: 2121266730, IČ DPH: SK2121266730, zap. v OR OS Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 55257/T,email: info@Akupiercing.sk, telefón: 0948 950 059, www: Akupiercing®.sk

 

Orgán dohľadu:

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj

Pekárska 23, 917 01 Trnava 1

Odbor výkonu dohľadu

tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

 

  1. Ustanovenia VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. Odlišné dojednania v zmluve majú prednosť pred ustanoveniami VOP.
  2. Tieto VOP a zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
  3. Z dôvodu, že obchodník prostredníctvom internetového obchodu predáva poukazy, na základe ktorých je možné získať v prevádzkach obchodníka a jeho zmluvných partnerov poskytnutie služieb Akupiercingu®, pričom internetový obchod zároveň poskytuje možnosť objednávky služieb Akupiercingu® a tovaru, sú tieto VOP rozdelené na tri časti – A, B a C. Časť A sú špecifické VOP upravujúce práva a povinnosti obchodníka a kupujúceho v prípade, ak predmetom zmluvy je kúpa poukazu. V časti B sú špecifické VOP upravujúce práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho v prípade, ak predmetom zmluvy je nákup tovaru alebo objednávka služby Akupiercingu®. V Časti C sú spoločné ustanovenia pre oba prípady. V prípade, ak predmetom zmluvy je kúpa poukazu, aj rezervácia alebo kúpa tovaru, spravuje sa zmluvný vzťah obchodníka a kupujúceho v konkrétnych otázkach príslušnou časťou týchto   V prípade, ak časť  A VOP neobsahuje výslovné ustanovenia pre niektorú z oblastí upravenými v týchto VOP, použijú sa primerane ustanovenia časti B týchto VOP.

 

ČASŤ A

I. Všeobecne k poukazom

 

  1. Obchodník a jeho zmluvní partneri sú držiteľom platného oprávnenia na poskytovanie služieb Akupiercing®, ktoré sú predmetom poskytovaných služieb na základe zakúpených poukazov. Obchodník a jeho zmluvní partneri prevádzkujú zariadenie na poskytovanie kozmetických služieb s názvom Akupiercing®, pričom adresy aktuálnych prevádzok sú uvedené na webovej stránke akupiercing.sk. Vo vzťahu k službám poskytovaným zmluvnými partnermi obchodníka platia ustanovenia časti C článok II týchto VOP.
  2. Prostredníctvom poukazu je možné zakúpiť si niektorú z nasledovných služieb:
  • Migrénový Akupiercing®
  • Shenmen Akupiercing®
  • Klimax Akupiercing®
  • Slim Akupiercing®
  • Akupiercing® proti alergii
  • Akupiercing® DuoPack – ľubovoľná kombinácia dvoch vyššie vymenovaných Akupiercing®ov
  • Zlatý migrénový Akupiercing®
  • Akupiercing® Zlatý Duopack – kombinácia Zlatého migrénového Akupercingu® so Shenmen/Klimax/Slim alebo Akupiercingom® proti alergii.

Obchodník je oprávnený kedykoľvek jednostranne meniť rozsah poskytovaných služieb na základe poukazov. V prípade, ak po zakúpení poukazu kupujúcim do dňa uvedeného na poukaze (dátum platnosti poukazu) prestane obchodník poskytovať zakúpenú službu, je obchodník povinný o tom bezodkladne informovať kupujúceho a ponúknuť mu náhradnú službu v zakúpenej hodnote. V prípade, ak kupujúci nebude mať o náhradnú službu záujem, obchodník je povinný vrátiť kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu bezodkladne, najneskôr do 14 dní od vzniku nároku na vrátenie kúpnej ceny a zneplatniť zakúpený poukaz kupujúceho.

  1. Kupujúci môže zadať meno a priezvisko osoby, ktorej chce zakúpený poukaz darovať. Ak kupujúci takéto meno neuvedie, obchodník na poukaze uvedie meno a priezvisko kupujúceho. Osoba, ktorej meno a priezvisko je na poukaze sa stáva držiteľom poukazu.
  2. Poukaz oprávňuje jej držiteľa na úhradu ceny služby Akupiercing®, poskytovaného obchodníkom a jeho zmluvnými partnermi, a to až do výšky nominálnej hodnoty, na ktorú je poukaz vystavený. Cena jednotlivých služieb je uvedená v cenníku obchodníka alebo cenníku jeho zmluvných partnerov, ktorý je k dispozícii v mieste poskytnutia služieb a na webovej j stránke obchodníka alebo na webovej stránke zmluvných partnerov obchodníka.
  3. Držiteľ poukazu je povinný dopredu rezervovať termín poskytnutia služby Akupiercing® v niektorej prevádzke obchodníka alebo v prevádzkach zmluvných partnerov obchodníka. Rezerváciu je potrebné uskutočniť online, na webovej stránke predávajúceho www.Akupiercing.sk.

II. Zakúpenie poukazu

 

  1. Kupujúci môže zakúpiť poukaz online na webovej stránke obchodníka alebo osobne v prevádzkach obchodníka alebo v prevádzkach jeho zmluvných partnerov. V prípade záujmu o zakúpenie poukazu online, kupujúci na webovej stránke obchodníka zvolí poukaz v príslušnej hodnote a požadovanú službu, ak sa nejedná o všeobecný poukaz s neskoršou možnosťou voľby služby; v elektronickom formulári správne a pravdivo vyplní a odošle všetky povinne poskytované údaje v rozsahu svoje meno a priezvisko, adresa trvalého pobytu (fyzická osoba)/ obchodné meno, IČO, miesto podnikania/sídlo (fyzická osoba – podnikateľ/právnická osoba), prípadná doručovacia adresa (ak je iný od trvalého pobytu, miesta podnikania alebo sídla) a e-mailová adresa; a vykoná úhradu hodnoty poukazu (kúpnej ceny) jedným z nasledujúcich spôsobov:
    • bezhotovostne prostredníctvom platobnej brány Besteron a.s.,
    • v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere v prevádzkach obchodníka alebo v prevádzkach jeho zmluvných partnerov.

Do formulára môže kupujúci zároveň uviesť údaje držiteľa (fyzickej osoby, ktorej chce poukaz darovať) v rozsahu meno a priezvisko. Kúpa poukazu sa uskutočňuje bez registrácie kupujúceho na  webovej stránke obchodníka. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci obchodníkovi  kliknutím na tlačidlo „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“. Údaje uvedené v objednávke sú obchodníkom považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa oboznámil s týmito VOP prostredníctvom označenia tlačidla Súhlasím so všeobecnými obchodnými podmienkami. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s Ochranou a spracovaním osobných údajov.

  1. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena poukazu splatná pri prevzatí poukazu, a to pri jej osobnom odbere v prevádzkach obchodníka alebo jeho zmluvných partnerov. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena poukazu splatná okamihom odoslania objednávky obchodníkovi.
  2. Ak je kupujúcim poukazu právnická osoba alebo fyzická osoba-podnikateľ, obchodník jej na požiadanie vystaví daňový doklad (faktúru) vo vzťahu k nákupu poukazu a zašle na zadanú emailovú adresu.
  3. Po zaplatení poukazu bude kupujúcemu doručená ako emailová správa na ním uvedenú emailovú adresu faktúra. Povinnosť a zodpovednosť uviesť správnu e-mailovú adresu/dodaciu adresu pre doručenie poukazov je na strane kupujúceho. Ak nie je možné na zadanú adresu poukaz doručiť, obchodník si vyhradzuje právo pozastaviť doručenie   V prípade nesprávnych údajov obchodník nenesie zodpovednosť za žiadne zlyhanie alebo oneskorenie v dodávke.
  4. Okamih zaslania faktúry kupujúcemu sa považuje za okamih akceptácie objednávky kupujúceho obchodníkom, čím dochádza k uzatvoreniu
  5. Ak kupujúci nepožiada o doručenie zakúpeného poukazu poštou na adresu doručenia, tak obchodník pošle zakúpený poukaz s menom a priezviskom držiteľa na uvedenú emailovú adresu. Kupujúci môže poukaz vytlačiť na ním zvolenej tlačiarni. Takýto poukaz je plnohodnotný a slúži rovnako, ako papierový poukaz posielaný obchodníkom poštou. Ak kupujúci požiada o doručenie poukazu poštou, poštovné hradí kupujúci. Poštovné je súčasťou faktúry.
  6. Zakúpený poukaz je neprenosný. Kupujúci môže požiadať o zmenu držiteľa poukazu vo forme emailovej správy na adresu vedenie@akupiercing.sk. Zmena držiteľa nepredlžuje platnosť poukazu.
  7. Každý poukaz musí obsahovať názov služby, dobu platnosti, hodnotu v mene Euro, ktorá je výškou kreditov použiteľných na danú službu, ako aj označenie GOLDEN TRUST, s.r.o., Hlboká 14., 931 01 Šamorín, IČO: 52 955 010 vrátane príslušného telefonického čísla a emailovej adresy obchodníka. Obchodník je oprávnený odmietnuť poukaz, ktorý neobsahuje niektoré z uvedených povinných údajov, prípadne, ak obchodník nemá o vystavení a predaji takéhoto poukazu vedomosť alebo jeho vystavenie a predaj neeviduje vo svojej evidencii a kupujúci hodnoverným spôsobom nepreukáže opak.
  8. Obchodník nenesie po predaji poukazu zodpovednosť za poukazy, ktoré sú následne stratené, odcudzené či poškodené. Kupujúci je povinný zaobchádzať s poukazom ako s hotovosťou. V prípade straty, poškodenia, krádeže alebo ukončenia platnosti poukazu nie je možné vyplatiť hodnotu zakúpeného poukazu v hotovosti.

III. Práva a povinnosti kupujúceho / držiteľa poukazu pri jeho uplatnení

 

  1. Poukaz možno uplatniť len v prevádzkach obchodníka a jeho zmluvných partnerov jeho predložením. O uplatnení poukazu je kupujúci/držiteľ povinný personál obchodníka alebo jeho zmluvných partnerov informovať pred aplikáciou služby Akupiercing® a to pri rezervácii termínu.
  2. Poukaz možno použiť do doby platnosti, ktorá je na poukaze vyznačená.
  3. Ak nie je s obchodníkom pred rezerváciou termínu na aplikáciu služby Akupiercing® výslovne dohodnuté inak, každý poukaz možno uplatniť iba jednorazovo. Ak hodnota poukazu prevyšuje cenu aplikovanej služby Akupiercing®, rozdiel sa kupujúcemu alebo držiteľovi poukazu na nový poukaz neprevádza a nevyčerpaná suma sa nevypláca ani v peniazoch. Ak je hodnota poukazu nižšia ako cena aplikovanej služby Akupiercing® a obchodník výslovne neurčí inak, kupujúci alebo držiteľ poukazu je povinný vzniknutý rozdiel uhradiť na mieste poskytnutia služby Akupiercing® v hotovosti alebo bankovou kartou. Obchodník si vyhradzuje právo neumožniť kombináciu uplatnenia poukazov a rôznych zliav a akciových ponúk; o takomto obmedzení obchodník zverejnení informáciu v rámci konkrétnej akciovej ponuky.
  4. Poukaz nie je možné vymeniť za finančné prostriedky (v hotovosti alebo bezhotovostne). Poukaz nemožno vymeniť ani za iný poukaz s predĺženou platnosťou.

IV. Ďalšie dojednania

  1. Kúpou poukazu kupujúci vyslovuje súhlas s týmito VOP.
  2. Kupujúci je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy, súčasťou ktorej sú tieto VOP, a to v lehote 14 dní od doručenia/prevzatia poukazu zaslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy na adresu sídla obchodníka alebo na kontaktnú e-mailovú adresu obchodníka uvedenú v týchto VOP. Kupujúci je zároveň za týmto účelom oprávnený použiť aj formulár o odstúpení od zmluvy, ktorý tvorí Prílohu č. 1 týchto VOP. Po doručení odstúpenia od zmluvy obchodníkovi pristúpi obchodník k overeniu splnenia podmienok na odstúpenie a v prípade ich splnenia pristúpi k zneplatneniu poukazu. Po splnení podmienok uvedených v tomto bode má kupujúci nárok na vrátenie vykonanej úhrady kúpnej ceny poukazu.
  3. Ktorákoľvek zo zmluvných strán má právo zrušiť (odstúpiť od zmluvy, stornovať) objednávku poukazu bez udania dôvodu, a to najneskôr do okamihu odoslania poukazu obchodníkom kupujúcemu do emailovej schránky uvedenej v tých VOP alebo poštou, na adresu sídla spoločnosti obchodníka. Zrušenie objednávky niektorou zo zmluvných strán nezakladá nárok druhej zmluvnej strany na náhradu škody spojenú so zrušením objednávky. V prípade, ak ku zrušeniu objednávky prišlo po zaplatení kúpnej ceny kupujúcim, obchodník je povinný vrátiť kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu v lehote do 14 dní odo dňa pripísania kúpnej ceny na účet obchodníka. Pre odstúpenie od zmluvy platia primerane rovnako podmienky časti B, článok IV VOP.
  4. Kupujúci podľa ustanovenia § 19 zákona o ochrane spotrebiteľa nemá právo odstúpiť od zmluvy ak došlo k úplnému poskytnutiu služby Akupiercing® alebo poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom a kupujúci – spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby. Na vady poukazu sa primerane vzťahujú ustanovenia o vadách tovaru podľa časti B VOP.

 

ČASŤ B

I. Informácie o službe, tovare a cenách

 

  1. Informácie o službe a tovare, vrátane cien jednotlivých služieb, tovaru a ich hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých službách a tovaroch v katalógu internetového obchodu obchodníka. Ceny služieb a tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený poštou s výnimkou nákladov spojených s balením a dodaním tovaru. Ceny služieb a tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode.
  2. Všetky prezentácie služieb a tovarov umiestnené v katalógu internetového obchodu sú informatívneho charakteru a obchodník nie je povinný poskytnúť službu alebo uzatvoriť zmluvu ohľadom tohto tovaru.
  3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v internetovom obchode platia len v prípade, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.
  4. Prípadné zľavy z kúpnej ceny služby alebo tovaru nemožno navzájom kombinovať, ak sa nedohodne obchodník s kupujúcim inak.

 

II. Objednávka služby alebo tovaru a uzavretie zmluvy

 

  1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s poskytnutím služby a uzatvorením zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory, cestovné náklady), hradí kupujúci sám.
  2. Kupujúci realizuje objednávku služby:
  • rezerváciou termínu v internetovom obchode.

Kupujúci realizuje objednávku tovaru:

  • vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
  1. Pri rezervácii termínu na poskytnutie služby si kupujúci vyberie službu, označí jeden z ponúknutých termínov a vyplní formulár. Pri rezervácii termínu na poskytnutie služieb obchodníka v určených prevádzkach je kupujúci povinný uhradiť obchodníkovi rezervačný poplatok vo výške 20,00 Eur, a to ako prejav jeho vážnej vôle byť viazaný zmluvou. Rezervačný poplatok predstavuje zálohu na kúpnu cenu. Rezervačný poplatok je kupujúci povinný uhradiť obchodníkovi bezhotovostne platobnou kartou cez platobnú bránu, pričom rezervačný poplatok bude vygenerovaný rezervačným systémom obchodníka na webovej stránke. Pre vylúčenie pochybností zmluva na diaľku sa nevzťahuje na rezervačné systémy, aj keď sú realizované prostriedkami diaľkovej komunikácie. Uhradením rezervačného poplatku nedochádza k automatickému poskytnutiu služby, nakoľko rezervácia môže byť za podmienok stanovených v týchto VOP zrušená z dôvodov na strane kupujúceho ako aj z dôvodov na strane obchodníka. S ohľadom na tu uvedené nemusí dôjsť za každých okolností ku konzumácii platby rezervačného poplatku a táto môže byť za splnenia podmienok podľa týchto VOP vrátená kupujúcemu. S ohľadom na tu uvedené nie je v čase úhrady rezervačného poplatku zrejmé v akej forme dôjde k prípadnej konzumácii platby rezervačného poplatku, t.j. či táto bude započítaná na kúpnu cenu alebo dôjde k úhrade storno poplatku (zmluvnej pokuty).
  2. V prípade, ak kupujúci pri zvolení platby rezervačného poplatku platobnou kartou cez platobnú bránu (v čase na to určenom po zvolení tohto druhu platby), neuhradí rezervačný poplatok, rezervácia konkrétneho termínu v rezervačnom systéme na webovej stránke obchodníka bude automaticky zrušená.
  3. Po prijatí úhrady rezervačného poplatku obchodníkom potvrdí obchodník rezerváciu prostredníctvom e-mailovej správy. Rezervačný poplatok sa započítava na kúpnu cenu. Kupujúci je povinný najneskôr v deň poskytnutia služieb na mieste poskytnutia služby uhradiť obchodníkovi alebo zmluvným partnerom obchodníka zvyšok kúpnej ceny, t.j, rozdiel medzi rezervačným poplatkom a kúpnou cenou.
  4. Pri zadávaní objednávky tovaru si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.
  5. Pred odoslaním rezervácie je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do rezervácie vložil. Rezerváciu odošle kupujúci obchodníkovi kliknutím na tlačidlo „ĎALEJ S POVINNOSŤOU PLATBY“. Údaje uvedené v rezervácii sú obchodníkom považované za správne. Podmienkou platnosti rezervácie je vyplnenie všetkých povinných údajov a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa oboznámil s týmito VOP a súhlasí s nimi. Odoslaním rezervácie kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s Ochranou a spracovaním osobných údajov.
  6. Pred odoslaním objednávky tovaru je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci obchodníkovi kliknutím na tlačidlo „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“. Údaje uvedené v objednávke sú obchodníkom považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa oboznámil s týmito VOP. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s Ochranou a spracovaním osobných údajov.
  7. Okamžite po obdržaní rezervácie zašle obchodník kupujúcemu potvrdenie o obdržaní rezervácie na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri rezervácii zadal. Toto potvrdenie je automatické. Súčasťou potvrdenia sú odkazy  na Zrušenie rezervácie termínu. Zmluva je uzatvorená v okamihu vyplnenia Formulára pre posúdenie stavu a udelením súhlasu kupujúceho s poskytnutím služby Akupiercing® službukonajúcemu personálu na navštívenej prevádzke obchodníka alebo prevádzke zmluvného partnera obchodníka.
  8. Okamžite po obdržaní objednávky tovaru zašle obchodník kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky tovaru na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzatvorenie zmluvy. Súčasťou potvrdenia sú odkazy na aktuálne VOP predávajúceho. Zmluva je uzatvorená až po prijatí objednávky obchodníkom. Oznámenie o prijatí objednávky je doručené na emailovú adresu kupujúceho.
  9. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže resp. nie je schopný obchodník splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh zmluvy a zmluva je v takom prípade uzatvorená potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky obchodníkovi na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto VOP.
  10. Všetky objednávky prijaté obchodníkom sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokiaľ nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky obchodníkom. Kupujúci môže v takomto prípade zrušiť objednávku telefonicky na telefónne číslo alebo email obchodníka uvedený v týchto VOP.
  11. V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane obchodníka pri uvedení ceny služby alebo tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu rezervácie alebo objednávania, nie je obchodník povinný dodať kupujúcemu službu alebo tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní rezervácie termínu alebo objednávky podľa týchto VOP. Obchodník informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Zzmenená ponuka sa považuje za nový návrh zmluvy a zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu obchodníka.

 

III. Platobné podmienky a dodanie služby a tovaru

 

  1. Cenu služby je povinný kupujúci uhradiť na mieste poskytnutia služby nasledovnými spôsobmi:
    • v hotovosti,
    • bezhotovostne platobnou kartou na bankový účet obchodníka,
  2. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:
    • bezhotovostne prevodom na bankový účet obchodníka

IBAN / SWIFT: SK53 1100 0000 0029 2888 2249 vedený v Tatra banka, a.s

  • bezhotovostne prevodom na účet obchodníka prostredníctvom platobnej brány Besteron a.s.
  1. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť obchodníkovi náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.
  2. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná po poskytnutí služby alebo pri prevzatí tovaru.
  3. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.
  4. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na bankový účet obchodníka.
  5. Podľa zákona č. 289/2008 Z. z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov je obchodník povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín. Daňový doklad je odovzdaný osobne alebo odoslaný na emailovú adresu kupujúceho.
  6. Tovar je kupujúcemu doručený:
  • na adresu určenú kupujúcim v objednávke
  • prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil.
  1. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva počas objednávania Ak sa obchodník a kupujúci v  zmluve nedohodli inak, obchodník je povinný dodať tovar kupujúcemu bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky obchodníkom. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
  2. Ak je obchodník podľa zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
  3. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
  4. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so zmluvou tak neurobil.

 

IV. Odstúpenie od zmluvy, zrušenie objednávky služby (rezervácie termínu) a záruka

 

  1. Kupujúci, ktorý vykonal rezerváciu termínu na poskytnutie služby má právo zrušiť rezerváciu za podmienok stanovených v tomto článku VOP.
  2. Kupujúci môže zrušiť rezerváciu termínu online – cez odkaz, ktorý je uvedený v emaile o Potvrdení rezervácie, telefonicky na telefónnom čísle 0948 950 059 alebo e-mailom na e-mailovú adresu obchodníka uvedenú v týchto VOP.
  3. Kupujúci vyjadrením súhlasu s týmito VOP berie na vedomie, že rezerváciu po úhrade rezervačného poplatku môže zrušiť za nasledujúcich podmienok:
  • zrušením rezervácie v rezervačnom systéme najneskôr 5 kalendárnych dní pred dohodnutým termínom poskytnutia služby, pričom v takom prípade obchodník vráti kupujúcemu na jeho bankový účet uhradený rezervačný poplatok v celej výške,
  • zrušením rezervácie v rezervačnom systéme menej ako 5 kalendárnych dní pred dohodnutým termínom poskytnutia služby, pričom v takom prípade môže kupujúci zrušiť rezerváciu iba formou uhradenia storno poplatku (zmluvnej pokuty) vo výške 100 % z uhradeného rezervačného poplatku, pričom v takom prípade sa zmluvné strany dohodli, že sa pohľadávka obchodníka na úhradu storno poplatku (zmluvnej pokuty) započítava voči pohľadávke kupujúceho na vrátenie uhradeného rezervačného poplatku a obchodník nie je v takomto prípade povinný vrátiť kupujúcim uhradený rezervačný poplatok.
  1. Kupujúci je oprávnený zmeniť zarezervovaný termín z dôvodu choroby menej ako 5 kalendárnych dní pred dohodnutým termínom, a to výlučne zaslaním sms správy obchodníkovi s následným telefonickým kontaktovaním zo strany prevádzky obchodníka, pričom obchodník sa zaväzuje zmeniť kupujúcemu termín rezervácie na náhradný termín rezervácie. V tu uvedenom prípade sa ustanovenie ods. 3 tohto článku VOP neuplatní. Za predpokladu, že kupujúci zruší aj náhradný termín rezervácie, bez ohľadu na to, či tak urobil viac alebo menej ako 5 kalendárnych dní pred náhradným termínom rezervácie, obchodníkovi patrí storno poplatok (zmluvná pokuta) vo výške 100 % z uhradeného rezervačného poplatku. Zmluvné strany sa aj pre tento prípad dohodli, že sa pohľadávka obchodníka na úhradu storno poplatku (zmluvnej pokuty) započítava voči pohľadávke kupujúceho na vrátenie uhradeného rezervačného poplatku a obchodník nie je v takomto prípade povinný vrátiť kupujúcim uhradený rezervačný poplatok. Rovnako bude obchodník postupovať, v prípade ak kupujúcemu nebude možné poskytnúť službu, v prípade ak sa kupujúci prípadne držiteľ poukazu dostaví na miesto poskytnutia služby a túto nie je možné poskytnúť z dôvodu existencie zdravotných kontraindikácií kupujúceho/držiteľa poukazu.
  2. Obchodník potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie zrušenia rezervácie.
  3. Pokiaľ je zmluva uzatvorená na diaľku (prostredníctvom internetového obchodu) alebo mimo prevádzkových priestorov obchodníka, a zároveň ak obchodník včas a riadne poskytol kupujúcemu informácie o práve odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od  zmluvy vrátane formulára na odstúpenie od  zmluvy (v súlade s ustanovením § 20 zákona o ochrane spotrebiteľa) a za súčasného splnenia zákonom vyžadovaných skutočností, má kupujúci, ktorý je spotrebiteľom podľa zákona o ochrane spotrebiteľa právo bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie odstúpiť od zmluvy.
  4. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní, ktorá začína plynúť:
  • okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, ak je predmetom zmluvy objednaný tovar, ktorý sa dodáva oddelene,
  • okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí,
  • okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru, ak je predmetom zmluvy tovar, ktorý je dodávaný počas vymedzeného obdobia,
  • odo dňa uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby.
  1. Kupujúci berie na vedomie, že má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote podľa ustanovenia § 20 ods. 1 až 3 zákona o ochrane spotrebiteľa okrem zmluvy, ktorej predmetom podľa § ustanovenia 19 ods. 1 a) zákona o ochrane spotrebiteľa. je:
  • poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby alebo jej poskytovanie sa začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom kupujúceho – spotrebiteľa a kupujúci – spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy kupujúci- spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
  1. Kupujúci – spotrebiteľ je povinný uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak kupujúci – spotrebiteľ podľa ustanovenia § 19 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je poskytnutie služby, a pred začatím poskytovania plnenia udelil výslovný súhlas podľa § 17 ods. 10 písm. c) zákona o ochrane spotrebiteľa. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve.
  2. Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy je  kupujúci povinný odoslať akékoľvek jednoznačné vyhlásenie vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy a to v stanovenej lehote podľa ods. 7 článku IV týchto VOP.
  3. Pre odstúpenie od zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy poskytovaný obchodníkom. Odstúpenie od zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu obchodníka uvedenú v týchto VOP. Obchodník potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
  4. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť obchodníkovi tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy . Kupujúci je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
  5. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu obchodník bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Obchodník vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
  6. Ak kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý obchodník ponúka, vráti obchodník kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
  7. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, nie je obchodník povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar obchodníkovi odoslal.
  8. Tovar musí vrátiť kupujúci obchodníkovi nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale.
  9. V prípade zrušenia rezervácie obchodníkom, ak bol uhradený rezervačný poplatok, obchodník vráti kupujúcemu na jeho bankový účet uhradený rezervačný poplatok v celej výške, ak nie je v týchto VOP stanovené inak.
  10. Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Obchodník bez zbytočného odkladu informuje kupujúceho prostredníctvo emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúc

V. Práva z vadného plnenia – Reklamačný poriadok 

  1. Pre vylúčenie pochybností obchodník a jeho zmluvní partneri garantujú deklarované zlepšenie zdravotného stavu výlučne na službu Migrénový Akupiercing® v nasledovnom zmysle: Ak kupujúci/držiteľ do dvanástich týždňov od poskytnutia služby Migrénový Akupiercing® nepocíti zlepšenie svojho stavu, a počas tohto obdobia minimálne dvakrát informuje osobu, ktorá vykonala službu, obchodníka či zmluvného partnera obchodníka, ktorý aplikáciu vykonal o svojom stave prostredníctvom telefonickej alebo osobnej konzultácie, má právo požiadať písomne – emailom na adresu prevádzky, na ktorej mu bola služba Migrénový Akupiercing® poskytnutá, alebo telefonicky – na telefónne číslo prevádzky, na ktorej mu bola služba Migrénový Akupiercing® poskytnutá, o aplikáciu posilňujúceho Akupiercingu®. Za posilňujúci Akupiercing® sa považuje poskytnutie služby Shenmen Akupiercing®u alebo poskytnutie už aplikovanej služby Migrénový Akupiercing® do druhého ucha kupujúceho/držiteľa. Služba posilňujúcej aplikácie Akupiercingu® sa spoplatňuje výlučne cenou vybraného piercingového šperku. Cenník piercingových šperkov je k dispozícii na prevádzkach obchodníka a na prevádzkach jeho zmluvných partnerov.
  2. Personál obchodníka je povinný po poskytnutí služby ústne poučiť kupujúceho/držiteľa o následnej starostlivosti. Pokyny k následnej starostlivosti sú k dispozícií aj vo forme brožúry a tiež na webovej stránke obchodníka. Kupujúci/držiteľ berie na vedomie, že po poučení o následnej starostlivosti je zodpovedný v plnej miere za hojenie a zdravotný stav svojich uší. Obchodník nie je zodpovedný za prípadné komplikácie hojenia miesta aplikácií kupujúcich/držiteľov.
  3. Obchodník zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady.
  4. Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania tovaru. Ak sa vada prejaví do uplynutia tejto doby, predpokladá sa, že ide o vadu, ktorú mal tovar už v čase dodania. To neplatí ak sa preukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou tovaru alebo vady.
  5. Na tovar je kupujúcemu – spotrebiteľovi poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim – spotrebiteľom. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Záručnú dobu nie je možné zamieňať so životnosťou tovaru, teda dobou, po ktorú pri správnom používaní a správnom ošetrovaní, vrátane údržby môže tovar vzhľadom k svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania držať. Za vadu tovaru sa nepovažuje zmena vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim – spotrebiteľom či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.
  6. Ak obchodník zodpovedá za vadu predaného tovaru, kupujúci – spotrebiteľ má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou (§ 623 občianskeho zákonníka), právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od zmluvy odstúpiť (§ 624 občianskeho zákonníka).
  7. Kupujúci – spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr však do uplynutia doby zodpovednosti obchodníka za vady.
  8. Obchodník alebo určená osoba poskytne kupujúcemu – spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim- spotrebiteľom. V potvrdení o vytknutí vady uvedie obchodník lehotu, v ktorej bude vada odstránená. Táto lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť.
  9. Obchodník alebo určená osoba vydá kupujúcemu – spotrebiteľovi potvrdenie o vytknutí vady tovaru vo vhodnej forme zvolenej obchodníkom, napr. vo forme e-mailu alebo v písomnej podobe, v ktorom je povinný presne označiť vytknuté vady tovaru a ešte raz poučí kupujúceho – spotrebiteľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ustanovenia § 623 a § 624 občianskeho zákonníka.
  10. Kupujúci – spotrebiteľ má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou tovaru alebo opravou tovaru. Kupujúci – spotrebiteľ si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný, alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil obchodníkovi neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mal tovar bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu – spotrebiteľovi značné ťažkosti.
  11. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, môže kupujúci – spotrebiteľ požadovať jej bezplatné odstránenie. Obchodník vadu odstráni v primeranej lehote. Primeranou lehotou sa rozumie najkratší čas, ktorý obchodník potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu tovaru s prihliadnutím na povahu tovaru a povahu a závažnosť vady. Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné, alebo ak by si s ohľadom na všetky okolnosti vyžadovali neprimerané náklady.
  12. Na účely opravy alebo výmeny Kupujúci – spotrebiteľ odovzdá alebo sprístupní tovar obchodníkovi alebo ním určenej osobe.
  13. Obchodník dodá opravený tovar alebo náhradný tovar kupujúcemu – spotrebiteľovi na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci – spotrebiteľ dodal vadný tovar, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Ak kupujúci – spotrebiteľ neprevezme tovar v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ho mal prevziať, môže obchodník tovar predať.
  14. Obchodník bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu – spotrebiteľovi výťažok z predaja tovaru po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jeho úschovu a predaj, ak kupujúci – spotrebiteľ uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej obchodníkom v oznámení o zamýšľanom predaji tovaru. Obchodník môže tovar na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré obchodník účelne vynaložil na úschovu tovaru, a nákladov, ktoré by obchodník musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.
  15. Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu – spotrebiteľovi. Ak kupujúci – spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.
  16. Kupujúci – spotrebiteľ má voči obchodníkovi právo na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú zodpovedá obchodník, a uplatnením práv zo zodpovednosti za vadu. Kupujúci – spotrebiteľ musí svoje právo uplatniť u obchodníka najneskôr do dvoch mesiacov od dodania opraveného alebo náhradného tovaru, vyplatenia zľavy z ceny alebo vrátenia ceny po odstúpení od zmluvy, inak právo zanikne.
  17. Kupujúci – spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny, alebo môže odstúpiť od zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak obchodník tovar neopravil ani nevymenil, alebo obchodník odmietol vadu odstrániť, alebo má tovar rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene tovaru, alebo je vada tak závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z ceny, resp. odstúpenie od zmluvy, alebo obchodník vyhlásil, resp. je to z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho – spotrebiteľa.
  18. Ak sa zmluva týka kúpy viacerých tovarov, kupujúci – spotrebiteľ môže odstúpiť od nej len vo vzťahu k vadnému tovaru. Vo vzťahu k ostatným tovarom môže odstúpiť od zmluvy len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné tovary bez vadného tovaru.
  19. Kupujúci – spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy podľa predchádzajúceho bodu, ak sa kupujúci – spotrebiteľ spolupodieľal na vzniku vady, alebo ak je vada zanedbateľná.
  20. Obchodník po odstúpení od zmluvy kupujúcim – spotrebiteľom a vrátení tovaru späť obchodníkovi, vráti kupujúcemu – spotrebiteľovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru alebo po preukázaní, že objednávateľ tovar zaslal obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Obchodník vráti kúpnu cenu alebo vyplatí zľavu kupujúcemu – spotrebiteľovi rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci – spotrebiteľ pri zaplatení kúpnej ceny, pokiaľ kupujúci – spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady.
  21. Kupujúci – spotrebiteľ bol riadne oboznámený a informovaný o podmienkach a spôsobe uplatňovania zodpovednosti za vady tovaru vrátane údajov o tom, kde možno zodpovednosť za vady uplatniť tak, že umiestnil tieto VOP na príslušnej podstránke e-shopu obchodníka a kupujúci – spotrebiteľ mal možnosť si ich v čase pred odoslaním objednávky prečítať.
  22. Zodpovednosť za vady sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim – spotrebiteľom od obchodníka prostredníctvom e-shopu.
  23. Ak tovar vykazuje vady, objednávateľ má právo uplatniť zodpovednosť za vady v prevádzkarni obchodníka alebo u určenej osoby tak, že doručí tovar do prevádzkarne obchodníka alebo prevádzkarne určenej osoby a doručí obchodníkovi, resp. určenej osobe prejav vôle kupujúceho – spotrebiteľa uplatniť si svoje právo (ďalej len „Oznámenie o vytknutí vady“). Kupujúci – spotrebiteľ je povinný v Oznámení o vytknutí vady pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru; Kupujúci – spotrebiteľ zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z ustanovenia § 623 občianskeho zákonníka uplatňuje. Zoznam určených osôb je uvedený na príslušnej podstránke e-shopu alebo ho o kupujúcemu – spotrebiteľovi zašle na jeho žiadosť obchodník.
  24. Konanie týkajúce sa zodpovednosti za vady tovaru, ktorý sa dá doručiť obchodníkovi začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
  • doručenie Oznámenia o vytknutí vady tovaru obchodníkovi alebo určenej osobe,
  • doručenie tovaru od kupujúceho – spotrebiteľa obchodníkovi alebo určenej osobe.
    1. Obchodník pri odstránení vady zabezpečí odstránenie tovaru a inštaláciu opraveného tovaru alebo náhradného tovaru, ak si to výmena alebo oprava tovaru vyžaduje.
    2. Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený rozhodnúť sa, ktoré zo svojich práv v zmysle ustanovenia § 623 občianskeho zákonníka uplatňuje a zároveň je povinný bezodkladne informáciu o svojom rozhodnutí doručiť obchodníkovi, resp. oprávnenej osobe. Na základe rozhodnutia kupujúceho – spotrebiteľa, ktoré zo svojich práv v zmysle ustanovenia § 623 občianskeho zákonníka uplatňuje je obchodník alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia vytknutia zodpovednosti za vady.
    3. Zodpovednosť sa nevzťahuje na vady, na základe ktorých si kupujúci – spotrebiteľ s obchodníkom v dobe uzatvárania zmluvy dohodli zníženú cenu a o ktorých s prihliadnutím k tejto okolnosti musel kupujúci – spotrebiteľ vedieť.
    4. Obchodník nezodpovedá za vady tovaru:
  • ak kupujúci – spotrebiteľ neuplatnil svoje právo, týkajúce sa zodpovednosti obchodníka za vadu tovaru do uplynutia doby zodpovednosti obchodníka za vady tovaru,
  • ak je vadou tovaru mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim – spotrebiteľom,
  • ak vada tovaru vznikla používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou intenzitou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru,
  • ak vada tovaru vznikla neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
  • ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami obvyklého používania tovaru,
  • ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
  • ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
  • ak vada tovaru vznikla neodborným zásahom, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
  • ak vada tovaru vznikla zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
    1. Ak zásielka nie je kompletná, resp. ak ide o zjavnú vadu, ktorú kupujúci – spotrebiteľ mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú neoznámil zástupcovi obchodníka, neskoršie vytknutie vady tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci – spotrebiteľ preukáže, že vytknuté vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim – spotrebiteľom.
    2. O výsledku vybavenia vytknutia zodpovednosti za vady bude obchodník informovať kupujúceho – spotrebiteľa bezprostredne po ukončení konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu bude spolu s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení vytknutia zodpovednosti za vady.
    3. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci – spotrebiteľ doklad, na ktorom bude uvedená informácia o výmene tovaru, a prípadné ďalšie vytknutia zodpovednosti za vady sa uplatňujú na základe zmluvy a tohto dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
    4. Vybavenie uplatnenej zodpovednosti za vady sa vzťahuje len na vady uvedené v Oznámení o vytknutí vady a v potvrdení o vytknutí vady tovaru podľa tohto článku VOP.
    5. Oprávnenie kupujúceho – spotrebiteľa na uplatnenie zodpovednosti za vady tovaru je po tom, ako využil svoje právo a požiadal obchodníka o odstránenie vady tovaru podľa ods. 3 tohto článku VOP skonzumované a bez ohľadu na výsledok konania o zodpovednosti za vady bude prípadné opätovné vytknutie tej istej jedinečnej vady (nie vady rovnakého druhu) bez predloženia znaleckého odborného posudku alebo odborného stanoviska vydanými akreditovanou, autorizovanou alebo notifikovanou osobou, zamietnuté.
    6. Ustanovenia tohto článku VOP výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ustanovení § 52 ods. 4 občianskeho zákonníka. V prípade kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, sa právne vzťahy týkajúce sa uplatnenia vád tovaru riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej len „Obchodný zákonník“) (najmä ustanovenia § 429 resp. § 409 a nasl. Obchodného zákonníka).
    7. V prípade kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom, sa právne vzťahy týkajúce sa uplatnenia vád tovaru neupravené týmito VOP riadia príslušnými právnymi predpismi, najmä občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa.
    8. Pre vady služby sa primerane v rozsahu v akom je možné ich aplikovať vo vzťahu k vadám služby použijú ustanovenia tohto článku VOP. Pre vylúčenie pochybností možnosti spôsobu vybavenia reklamácie poskytnutej služby sú limitované charakterom poskytnutej služby.

 

 ČASŤ C

I. Osobitné ustanovenia

 

  1. Obchodník jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oboznámil pred odoslaním rezervácie/objednávky kupujúceho s predzmluvnými informáciami, týkajúcimi sa platobných, obchodných, prepravných a iných podmienok uvedených v týchto VOP, a to najmä nie však výlučne:
  • s emailovou adresou obchodníka,

–   s charakterom poukazov, služby a tovaru a ich špecifikáciou a podmienkami poskytnutia,

–   s celkovou cenou poukazu, služieb a tovaru vrátane DPH resp. iných uplatňujúcich sa daní a ostatnými nákladmi, a to nákladmi na dodanie ako aj o tom, že túto konkrétnu výšku ceny je povinný obchodníkovi uhradiť a že si zvolil vyhovujúci spôsob úhrady ceny z možností ponúkaných obchodníkom,

–   s platobnými podmienkami, dodacími podmienkami, časom a miestom dodania poukazov, tovar a poskytnutia služieb, s informáciou o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov kupujúceho – spotrebiteľa,

–   s obchodný menom a sídlom obchodníka,

–   s adresou obchodníka, na ktorej môže kupujúci – spotrebiteľ uplatniť reklamáciu poukážok, tovaru a služieb, podať sťažnosť alebo iný podnet, ak sa táto adresa líši od adresy sídla obchodníka uvedenej v týchto VOP,

–   s informáciou o práve kupujúceho – spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva kupujúceho – spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy,

–   s informáciou o prípadnej povinnosti kupujúceho – spotrebiteľa uhradiť obchodníkovi kúpnu cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak kupujúci – spotrebiteľ odstúpi od zmluvy po tom, čo udelil obchodníkovi výslovný súhlas,

–   s informáciou o tom, že kupujúci – spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, prípadne informáciu o okolnostiach, za ktorých kupujúci – spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy,

–   s poučením o zodpovednosti obchodníka za vady poukazov, tovaru a služieb podľa všeobecne záväzných právnych predpisov pri predaji poukazov, tovaru a  poskytovaní služby kupujúcemu – spotrebiteľovi,

–   s informáciou o dĺžke trvania zmluvy,

–   s informáciou o možnosti a podmienkach riešenia sporu vzniknutého medzi obchodníkom a kupujúcim – spotrebiteľom prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov.

II.  Zmluvní partneri

 

  1. Pre vylúčenie pochybností obchodník nezodpovedá za kvalitu, dostupnosť ani akékoľvek iné aspekty služieb poskytovaných zmluvnými partnermi obchodníka. Použitím poukazu u zmluvného partnera obchodníka alebo rezerváciou termínu u zmluvného partnera obchodníka s následným využitím jeho služieb vstupuje kupujúci do priameho zmluvného vzťahu so zmluvným partnerom obchodníka, pričom všetky nároky, reklamácie alebo iné právne úkony vyplývajúce z poskytnutia služieb sa uplatňujú výlučne voči tomuto zmluvnému partnerovi. Obchodník nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné vady, škody alebo nesplnenie zmluvných povinností zo strany zmluvného partnera obchodníka.
  2. Ustanovenia VOP s výnimkou časti A) a časti upravujúcej samotnú rezerváciu sa nevzťahujú na kupujúcich, ktorí realizovali rezerváciu v prevádzkach zmluvných partnerov obchodníka, a ktorým bola poskytnutá služba zmluvnými partnermi obchodníka.

 

III. Požiadavky na zdravotný stav

 

  1. Pred poskytnutím služby Akupiercing® je kupujúci povinný poskytnúť obchodníkovi pravdivé a úplné informácie o svojom zdravotnom stave vyplnením Formulára o zdravotnom stave, ktorý mu bude predložený pred zákrokom. Formulár obsahuje otázky týkajúce sa zdravotného stavu kupujúceho, vrátane informácií o chronických ochoreniach, užívaní liekov, poruchách zrážanlivosti krvi a iných relevantných zdravotných skutočnostiach, ktoré by mohli ovplyvniť aplikáciu Akupiercing® alebo hojenie rany. Kupujúci berie na vedomie, že uvedenie nepravdivých alebo neúplných informácií o zdravotnom stave môže viesť k zdravotným komplikáciám, za ktoré obchodník nenesie zodpovednosť. Podpísaním formulára kupujúci potvrdzuje, že si je vedomý možných rizík spojených s poskytnutím služby a že všetky uvedené údaje sú pravdivé a úplné.
  2. Personál obchodníka alebo personál jeho zmluvných partnerov na základe posúdenia stavu kupujúceho alebo držiteľa poukazu podľa vyplneného dotazníka pred poskytnutím služby Akupiercing® môže odmietnuť poskytnutie služby Akupiercing®, ak existuje dôvodné podozrenie, že by tento zákrok mohol ohroziť zdravie kupujúceho.. V  prípade ak sa služba poskytuje na základe poukazu, má kupujúci možnosť, aby v lehote 14 dní oznámil, či určí nového držiteľa alebo odstupuje od zmluvy. Ak kupujúci určil nového držiteľa, obchodník je povinný vystaviť a poslať kupujúcemu nový poukaz s menom a priezviskom nového držiteľa. Ak kupujúci odstupuje od zmluvy, obchodník je povinný vrátiť zaplatené finančné prostriedky na účet kupujúceho do 14 kalendárnych dní od doručenia odstúpenia poštou alebo na emailovú adresu predávajúceho: vedenie@akupiercing.sk. Ak kupujúci do 14 dní neoznámi obchodníkovi meno a priezvisko nového držiteľa poukazu alebo od zmluvy nedostúpi , poukaz ostáva v platnosti a môže byť v rámci lehoty jeho platnosti využitý jeho držiteľom pokiaľ jeho stav poskytnutie služby Akupiercing® umožní, možnosť zmeny držiteľa alebo odstúpenie od zmluvy už nebude možná.

 

IV. Doručovanie

 

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že  je možné všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu, ktorá bola za týmto účelom druhej zmluvnej strane oznámená.
  2. Kupujúci doručuje obchodníkovi korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto VOP. Obchodník doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.
  3. Výzva, oznámenie alebo akýkoľvek iný právny úkon /ďalej len „Výzva“/ jednej zmluvnej strany /ďalej len „Odosielateľ“/ sa považuje za doručenú druhej zmluvnej strane /ďalej len „Adresát“/, ak bola uskutočnená osobne alebo doporučenou zásielkou na poslednú známu adresu Adresáta. Výzva sa považuje za doručenú dňom, v ktorom Adresát zásielku prevzal alebo odmietol prevziať, alebo dňom, v ktorý sa zásielka zaslaná na adresu Adresáta po márnom uplynutí úložnej lehoty vrátila späť Odosielateľovi, a to aj v prípade, ak bude na vrátenej zásielke uvedený údaj „adresát neznámy“. Ak bola Výzva zasielaná e-mailom alebo doručovaná osobne v pracovný deň v čase do 16.00 hod., považuje sa za doručenú v momente úspešného prenosu, resp. doručenia, ak sa tieto udiali v čase do 16.00 hod. pracovného dňa, inak v nasledujúci pracovný deň.

 

V. Platobné podmienky

  1. V prípade online platby obchodník vyhlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zabezpečuje pre obchodníka obchodná spoločnosť Besteron a.s., so sídlom Teslova 20a, 821 02 Bratislava, IČO: 47 866 233, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, Oddiel: Sa, Vložka číslo: 6004/B. Spoločnosť Besteron a. s. je právnickou osobou so sídlom na území Slovenskej republiky, ktorá je na základe povolenia udeleného Národnou bankou Slovenska, č.z. 100-000-113-764 k č. sp. NBS1-000-020-313 zo dňa 02. júla 2018, ktoré nadobudlo právoplatnosť dňa 11. júla 2018, oprávnená poskytovať platobné služby podľa ustanovenia § 2, ods. 1, písm. e) Zákona – prijímanie platobných operácií. Besteron a. s. je zároveň oprávnená podľa prílohy smernice 2007/64/ES o platobných službách na vnútornom trhu na voľné cezhraničné pôsobenie pričom štáty, v ktorých je Besteron a. s. oprávnená pôsobiť sú zverejnené na nbs.sk. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže kupujúci smerovať priamo na Besteron a.s. prostredníctvom telefonickej linky +421 2 33 52 76 75 alebo pomocou emailovej podpory na adrese helpdest@besteron.sk, či písomne na adrese: Prešovská 38/B 821 02 Bratislava.
  2. V prípade platby kartou obchodník vyhlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet zabezpečuje pre obchodníka cez spoločnosť DotyposSK s.r.o., (Plynárenská 1/C 821 09 Bratislava, IČO: 52528766, DIČ: 2121058269) obchodná spoločnosť SKPAY, a. s.. SKPAY, a. s. je spoločnosť založená na Slovensku, so sídlom Nám. SNP 35, 811 01 Bratislava, Slovensko, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom Bratislava III, Oddiel: Sa, Vložka č.: 5488/B, IČO: 46 552 723 (ďalej len „Poskytovateľ„), a je poskytovateľom platobných služieb v čoho dôsledku sa zaväzuje plniť si svoje záväzky súvisiace s riadnym použitím platobných kariet, ktoré sú špecifikované v zmluve, a prijímať príslušné sumy od vydavateľov platobných kriet.. Dohľad nad Poskytovateľom vykonáva Národná banka Slovenska, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava, Slovensko, číslo licencie SKPAY, a. s. je ODB-627/2015-6. Poskytovateľ je oprávnený poskytovať na území Slovenskej republiky platobné služby spojené s prijímaním platobných kariet u obchodníkov. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže kupujúci smerovať priamo na Poskytovateľa prostredníctvom telefonickej linky 0850 211 922 alebo pomocou emailovej podpory na adrese skpay@skpay.sk, či písomne na adrese: Nám. SNP 35. 811 01 Bratislava.
  3. V prípade akejkoľvek formy bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na bankový účet obchodníka.

 

VI. Osobné údaje

  1. Všetky informácie uvedené kupujúcim, sú dôverné a bude s nimi zaobchádzané dôverne. Bez písomného súhlasu kupujúceho, údaje nebudú iným spôsobom používané než za účelom plnenia tejto zmluvy, okrem emailovej adresy, na ktorú môžu byť zasielané obchodné oznámenia. Tieto oznámenia sa môžu týkať iba podobného alebo súvisiaceho tovaru a služieb, a možno ich kedykoľvek jednoduchým spôsobom (zaslaním listu, emailu alebo preklikom na odkaz v obchodnom oznámení) odhlásiť.
  2. Všetky osobné údaje sú chránené v zmysle platných právnych predpisov, najmä Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
  3. Podrobnejšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete v zásadách ochrany osobných údajov TU.

 

 

VII. Mimosúdne riešenie sporov

 

  1. Obchodník a kupujúci sa dohodli, že v prípade, že sa ich vzájomné spory vzniknuté v súvislosti s plnením záväzkov v zmysle ich zmluvného vzťahu založeného zmluvou nevyriešia ani do pätnástich dní odo dňa vzniku sporu, môže ktorákoľvek zo zmluvných strán podať návrh na vyriešenie sporu na miestne a vecne príslušnom súde. Pre riešenie sporov zo zmluvného vzťahu založeného zmluvou je daná právomoc slovenských súdov.
  2. V prípade, ak kupujúci – spotrebiteľ nie je spokojný s vybavením reklamácie alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu.
  3. Ak obchodník na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania je kupujúci – spotrebiteľ oprávnený podľa ustanovenia § 11 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „Zákon ARSS“), podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu Slovenskej obchodnej inšpekcii (https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) ako príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov, v zmysle § 3 ods. 2 písm. c) Zákona ARSS ako aj ďalším oprávneným subjektom alternatívneho riešenia sporov podľa zoznamu zverejneného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky zverejneným (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1). Kupujúci – spotrebiteľ môže svoj návrh podať spôsobom určeným podľa ustanovenia § 12 Zákona ARSS. kupujúci – spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov, na webovom sídle:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK.
  4. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A 827 15, Bratislava 212 Slovenská republika, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.sk je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  5. Obchodník je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona o ochrane spotrebiteľa.

 

 

VIII. Záverečné ustanovenie

 

  1. Všetky dohody medzi obchodníkom a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva kupujúceho – spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Obchodník nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) zákona o ochrane spotrebiteľa.
  3. Všetky práva k webovým stránkam obchodníka, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženie stránky, fotiek, filmov, grafik, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patrí obchodníkovi. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu obchodníka.
  4. Obchodník nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwérové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
  5. Zmluva vrátane VOP je archivovaná obchodníkom v elektronickej podobe a nie je prístupná.
  6. Znenie VOP môže obchodník meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia VOP.
  7. Prílohou VOP je vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

Tieto VOP nadobúdajú platnosť účinnosť dňom 01.09.2023

Posledná aktualizácia: 27.03.2025

Príloha č. 1

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

OBCHODNÍK:

GOLDEN TRUST, s.r.o.

IČO: 52955010

DIČ: 2121266730

IČ DPH: SK2121266730

so sídlom: Hlboká 14, 931 01 Šamorín

zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č.: 55257/T

kontaktné údaje: GOLDEN TRUST, s.r.o.

email: info@Akupiercing®.sk

mobil: +421 948 950 059

KUPUJÚCI:

Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..

Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..

emailová adresa spotrebiteľa …………..

Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od kúpnej zmluvy, predmetom, ktorej bolo dodanie tovaru/od zmluvy o poskytnutí tejto služby* : …………..

Dátum objednania tovaru /dátum prijatia* …………..

Odstúpením od kúpnej zmluvy / zmluvy*  spotrebiteľ vracia predávajúcemu zakúpený tovar, pričom náklady spojené s vrátením tovaru znáša spotrebiteľ.

Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov*  …………..

V………….. dňa …………..

* Nehodiace sa prečiarknite.